Im So Paid, And You Have Aids

Tjena götta fölket från götet, haha skoja.


Vettefan hur jag ska fixa designen skall se ut på min blogg:/.
Tragiskt? Jo tack jag vet det haha.


Kan dra upp lite skit för jag inte har något annat att säga!?!??
Har börjat märka att jag har förändrats på många sätt.
Vilka? Jo, mitt beteende,kärlek och personligheten.
Konstigt nog har jag märkt det, som sagt hellre försent än aldrig.
JAg har mognat om man jämnför hur jag var förr.
Det är mycket som jag ångrar, väldigt mycket.
Om jag skall börja snacka om kärlek, så satt jag ute och med en kompisar och hans tjej för ett tag sedan.
Tänkte hur underbart det måste vara att ha någon vid sin sida sjukt mycket.
Det är länge sedan jag kände äkta kärlek, svårt att hitta någon bra tjej för sig själv nu förtiden i malmö....
Mitt  beteende......svårt att förklara men men, sur och vrång som en gammal gubbe med sin käpp:)!
Sen pallar jag inte så mycket...haha.


KONTAKT ANNONS :
HEJ:D




Im so incredible paid baby, please let me take ya handz
so we can go to the beach and lay in the sand.
Becuse i´ve done, so dont hate me, give me the blame instand.
Realese your pain from your heart baby.


OCH JAG VET EN GREJ

som du inte vet:)!


Kommentarer
Postat av: Sanne :)

är inte från götet men jag svarar ändå :D!



jaa, förändringar. det är oftast till det bättre. tror att det är det med dig, det verkar som det iaf. du är en helt annan människa att snacka med nu faktiskt. och du? saker du har gjort innan som du ångrar. visst jag förstår om du ångrar det, men gör inte det. ångra det inte, för du kan inte få det ogjort. bättre att du ser på det som en bra grej, för att du har lärt dig någonting av det. annars hade du inte suttit och skrivit att du ångrade dig, ellerhur? försök se det positiva i det dåliga, för det finns där, jag lovar dig. :) & kärlek, ja det vill vi alla ha. att det kommer vända och komma till dig när du minst anar det, det kan jag lova dig! det är så. men det är jobbigt o kan vara svårt att vara utan det, om man en gång har haft det. men, väntar man på något gott så väntar man aldrig för länge.



det fixar sig johan, va bara dig själv, så fixar det sig! :)



shit, blev långt svar, men så blir det ibland! :d

2009-02-09 @ 22:59:51
Postat av: Sanne :)

är inte från götet men jag svarar ändå :D!



jaa, förändringar. det är oftast till det bättre. tror att det är det med dig, det verkar som det iaf. du är en helt annan människa att snacka med nu faktiskt. och du? saker du har gjort innan som du ångrar. visst jag förstår om du ångrar det, men gör inte det. ångra det inte, för du kan inte få det ogjort. bättre att du ser på det som en bra grej, för att du har lärt dig någonting av det. annars hade du inte suttit och skrivit att du ångrade dig, ellerhur? försök se det positiva i det dåliga, för det finns där, jag lovar dig. :) & kärlek, ja det vill vi alla ha. att det kommer vända och komma till dig när du minst anar det, det kan jag lova dig! det är så. men det är jobbigt o kan vara svårt att vara utan det, om man en gång har haft det. men, väntar man på något gott så väntar man aldrig för länge.



det fixar sig johan, va bara dig själv, så fixar det sig! :)



shit, blev långt svar, men så blir det ibland! :d

2009-02-09 @ 23:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0