It´s one night, you and me at the dance floor

Tjena gott folk, sitter just nu hemma och segar:)
Lyssnar på musik och är inne på msn, typiskt hahah, ha det




Förlåt för alla gångar som jag svek
. Förlåt för att jag tog det som en lek
Förlåt för alla saker jag har gjort fel
Vårt förhållande blev till ett stort spel
 Jag vet att jag kunde har varit bra
Om jag hade bara tagit mitt ansvar
Vår kärlek brukade vara så starkt
Förlåt för att jag inte sluta med knark
Jag förstår om du inte pallar mer
Men utan dig så kommer jag falla ner
Jag vet att jag borde ha funnits där
För att dina tårar har runnit ner
Jag svek så jag måste säga förlåt
För varje bråk och varje tår
Förlåt för det att det blev så
Jag förstår om du vill säga hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0